انتخاب کاشی بین کابینتی طلایی

سرامیک بین کابینتی طلایی براق

رنگ طلایی در آشپزخانه

آشپزخانه از جمله مکان هایی است که افراد خانه بسیار در آنجا رفت و آمد دارند و وقت زیادی را در آنجا میگذرانند. بسیاری از افراد به دنبال استفاده از کاشی بین کابینتی طلایی هستند تا بتوانند محیطی متفاوت و منحصر بفردی را ایجاد کنند.

رنگ طلایی برای بین کابینت

کاشی بین کابینتی طلایی از محبوب ترین رنگ ها برای سبک کلاسیک و ممبران است. ترکیب رنگ طلایی کاشی با رنگ طلایی بکار رفته در درب های کابینت ، یک آشپزخانه یکپارچه را تشکیل میدهد.

طلایی بودن رنگ کاشی و تناسب آن با محیط باعث خلق محیط زیبا و لاکچری برای آشپزخانه شما میشود. البته باید به مسایل دیگر نیز توجه داشته باشید:

  • سهولت در نظافت

استفاده کردن از لعاب های براق نظیر همین محصول باعث سهولت شما در نظافت میشود. محصولاتی که دارای لعاب براق هستند بسیار راحت تر از محصولات که دارای لعاب مات هستند تمیز میشوند.

  • مقاوم در برابر گرما و حرارت

مهمترین ویژگی یک بین کابینتی در این است که باید در برابر گرما و حرارت مقاومت داشته باشد و نسبت به موادی که روی آن پاشیده میشود به راحتی تمیز شود و لعاب آن نیز آسیب نبیند.

  • ثابت بودن رنگ و لعاب 

کاشی بین کابینت باید از درجه کیفی خوبی نظیر درجه یک برخوردار باشد تا لعاب آن در طولانی مدت آسیب نبیند و یتوانید با خیال راحت در آشپزخانه آشپزی کنید.

  • مقاومت در برابر آب و رطوبت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *