نکات مهم در انتخاب سرامیک پذیرایی

سرامیک بدنه پذیرایی

سرامیک بدنه پذیرایی ، عایق بسیار مناسبی در برابر نفوذ آب و رطوبت است و در داخل و خارج ساختمان استفاده میشود.

سرامیک دیوار پذیرایی و سالن

سرامیک های دیوار پذیرایی و سالن بسیار زیبا و شفاف تولید میشوند. تا چند سال قبل کمتر کسی از سرامیک در پذیرایی استفاده میکرد، اما به دلیل طرحهای بسیار زیبای تولید شده و منحصر به فرد، نظر افراد را به استفاده از سرامیک در پذیرایی جلب کرد.

در ادامه چندین نمونه از طراحی و اجرای سرامیک در پذیرایی را بررسی میکنیم.

سرامیک دیوار معمولی با ابعاد 120*60 سانتیمتر

این سرامیک ها در ابعاد 120*60 سانتیمتر تولید و عرضه میشوند، بسیاری از افراد از این محصولات در دیوار سالن و پذیرایی استفاده میکند. همچنین استفاده از این محصولات در پشت تلویزیون بسیار جلوه زیبایی خواهد داشت.

 

سرامیک طرح پارکت

سرامیک های طرح پارکت بسیار به الوار های چوبی شبیه اند. به طوری در نگاه اول شاید متوجه تفاوت آنها نشوید. این سرامیک ها طرحی بسیار زیبایی دارند و میتوانید از این محصولات علاوه بر استفاده آنها در کف و نمای ساختمان،  در دیوار تلویزیون و ابتدای راهرو ها نیز استفاده کنید.

ناموجود
ناموجود
ناموجود

مهمترین نکات هنگام خرید سرامیک بدنه پذیرایی

کاشی های پذیرایی مانند کاشی های دیگر در ابعاد و طرحهای مختلف تولید میشوند. حتما قبل از خرید به چند مورد مهم مانند کیفیت، میزان مقاومت در برابر ضربه ، مقاومت در برابر آب، میزان براق یا مات بودن، توجه کنید.

بهتر است از سرامیک های مات کمتر استفاده کنید زیرا این مدل از سرامیک ها نور محیط را به خود جذب میکنند و باعث کاهش نور در فضای شما میشوند.

در این مطلب ما بهترین سرامیک های موجود در بازار را بررسی و قرار داردیم. این سرامیک ها در برابر ضربه و نفوذ آب بسیار مقاوم هستند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *